Opps!

Nu tog det lite tid igen.
Nu är det inte för att jag inte har något att skriva om, jag kommer helt enkelt inte till ro. Plus att vi har två datorer. ne med internet och den andra med extern h-d där vi lägger in alla kort... Puh vad livet är jobbigt, funderar på att ta tag i det hela o flytta allt till denna datorn så kanske det blir lite mer innehållsrika inlägg. Vi får se, jag är lat. Då tar saker och ting tid.

+ att som jag nämnt i tidigare inlägg blir jag alltid ful på korten jag tar med min kamera. Märkligt, måste vara något fel på den. O jag lägger såklart inte upp kort som inte är perfekta.... hahaha hohoho hihihi!

Jag o Joel har köpt ett litet inredningsprojekt idag, det ska jag tusan ta kort på o lägga upp på bloggen, det blir veckans uppdrag för mig! ... Eller kanske början av nästa beroende på när vi tar tummen ur och sätter upp sakerna på väggen!

Det var allt för denna gången!

Morsning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback