26 jordsnurr senare!

Idag fyller jag år och nu är jag närmare 30 än 20, känns så där om jag ska vara ärlig. Jag är redo att bli vuxen, men inte att bli gammal... Känns lite läskigt! men det är ju ändå åt det hållet det ska gå så det är väl bara att go with the flow(+) .

Det har ialla fall varit en finfin dag, den böjrade i och för sig med en dödstråkigt lektion. Men efter det tog jag en repa in på stan o hittade lite fint till min födelsedagsfets på lördag. Jag har även fått fina presenter av Joel och nu gör han HEMMAGJORD smörgåstårta. Vi får se vilket klockslag det blir mat =) jag tänkte även att vi ska kolla på Män som hatar kvinnor, det är dags att se den nu tycker jag! Så en myspys kväll i soffan blir så bra, så bra på min 26-års dag!


Så här så jag ut i Lördags, då jag var 25 år.


Så här ser jag ut iag, som 26 åring!

Det är en otrolig skillnad!!!

Ett av det bästa med idag var att min lillebror ringde. Efter 23 år har han insett att man ska ringa och gratta sin syster ( har förmodligen ingenting med det där kom-i-håg-min-födelsedag-mailet jag skickade igår). Ett telefonsamtal om året kan man ju faktiskt få begära av lille Burre!
Det gjorde mig glad!


Kommentarer
Postat av: Moa

Grattis i Efterskott :)

Det var mysigt att prata med dig igår stumpan, saknar dig mkt. Och jag ska kolla bilj. så snart som möjligt !

Hoppas ni hade en mysig kväll igår med god mat och bra film :)

Själv somnade jag halvvägs in i filmen vi kollade på...hahaha :)

PUSSAR I MASSOR

Postat av: Lisa

Ja må hon leva :) Grattis grattis! 1 år äldre :)Kram Lisa

2009-10-14 @ 10:43:35
URL: http://lisamelton.blogg.se/
Postat av: Moa

Love you :)

2009-10-17 @ 10:57:19
URL: http://wishuponadream.blogg.se/
Postat av: Moa

UPPDATERA !!!! PUSS SOULIS !

2009-10-29 @ 10:54:53
Postat av: Moa

Du är ju smäst på att blogga !!!!

PUSS hjärtat :)

2009-11-04 @ 15:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback