BorrBorrBorr

Idag är jag hemma. Jag är inte i butiken på hagön idag. Känns som första gången på flera veckor. Och efter en 80 timmars vecka är det skönt att vara hemma. Tyvärr är detta en pluggdag. Motivationen är noll, eller kanske lite mindre än så. Och till råga på allt så renoverar grannen och det har borrats konstant sedan kl 7 i morse. SUCK!!!!

Igår tog jag mig friheten att får lite frihet. Mellan jobbet och plugget  var jag på stan och shoppade. Gardereoben (son ligger i en stor hög på golvet, eftersom vi inte har garderober) behövde en uppfräschning och jag är nöjd med mina inköp. Jag vet fortfarande inte hur det ligger till med vår kamera, men jag tror den är trasig. Joel hade en teori om att dne kanske bara behövde laddas, den som lever får se. Annars hade det varit skönt om det var paj så vi kunde köpa en ny. Jag blir aldrig snygg på korten med den kameran, det är sant!!! Eller har jag bara blivit fulare under de senaste åren, fast jag tror snarare att det beror på kameran. Yes!!

Nä, nu lite plugg och sen ska jag ta mig samman och göra deklarationen innan vi ska lägga lister. Imorgon blir det Gekås, eller som resten av Svergie kallar det, Ullared.

Morsning

Kommentarer
Postat av: Söstra

Ja vill åxå åka till ullet!!!

2009-04-28 @ 18:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback