Blogg

Behöver jag säga att det var galet gott med grill igår. MUMS!!
Jag o Joel är ju helt lyriska över att vi äntligen har en balkong, men det hade varit mysigt att ha en liten tomt att grilla och sitta ute och äta på i sommar. Det får vänta några år, jag älskar min balle, med havutsikt. Har försökt fånga den på bild men vi har så kass kamera så den syns inte riktigt. Vi borde köpa ny kamera!!! Som sagt bilder kommer så småningom, såfort kamerasladden dyker upp i flyttkaoset.

Nu ska jag snart bege mig till Göteborg för att göra 5 st intervjuer, jag hoppas att det kommer gå bra. Hela uppsatsen hänger ju nästan på att få bra intervjuer.
Det är ju nästan som att jag lever ett liv som ett band på turné gör. För på lördag ska vi till Kalmar för att gå på dop och träffa mina päron. Ingen ro, ingen vila. Men det blir att åka hem tidigt på söndag så vi hinner göra klart sovrummet, Det är lite jobbigt att bo som vi gör nu !!

Morsning Korsning!

Kommentarer
Postat av: Moa

Hej Gumman !

Ser fram emot massa bilder från er nya lgh !

Jag vill oxo ha en balle !!!!!

Men duuu, ska ni till Kalmar i helgen ? Av texten förstår jag att det bara bli en snabbvisit... Om du har någon tid över får du mer än gärna höra av dig.

MISS U !! PUSSEN


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback