Chock?

Tänkte chocka mina få få få läsare som har lyckats hålla sig kvar på denna galet ouppdaterade blogg med att skriva hela två inlägg på en o samma afton... HÄPPI BÖSDEJ!!!!!!!!!!

Igår köpte jag tyg. Morsan har skänkt oss en symaskin o nu tänkte jag sy en finfin duk som jag kan lägga på bordet lagom till min födelsedag, tänk vad stolt mamma kommer bli över sin dotter! Och nu är jag tänker på det kommer jag nog faktiskt få baka en tårta själv för första gånger. Typiskt att man flyttat från stan som syrran bor i. Antar att morsan inte trodde jag skulle reda ut det själv för hon ringde alltid till syrran o bad henne baka min tårta när jag fyllde år.. Thank You! Den här tårtan kommer vara extra ordinär, det kan jag lova!! Det kommer vara tårtornas tårta, den som alla vill ha bakat, ha ägt o ha ätit. Det ska jag se till!! jag ska göra min mamma stolt!


Kanske att jag gör en sån här Hello Kitty tårta... Kanske Inte!!!

Jag ska faktiskt lägga upp en bild på min tårta! Japp, det ska jag.
Men ni kära läsare får vänta till i slutet av Oktober, hoppas ni kan hålla er.
Det kommer ju bli ganska spännande häri bloggen framöver!
Jes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback