Göteborgare.

Dålig uppdatering av mig igen,typsikt!!
Kan vara för att jag nu mera är bosatt i Göteborg med underbaraste Joel, är hur fin o härligt och mysigt som helst!!!

För övrigt har det inte hänt så där mycket, jobbar o står i med skolan, försöker fixa o dona med lägenheten o så har det hunnits med en road trip tillTyskland med jobbet, blev en del sprit.Tillsammans köpte 4 personer för 14,000 spänn. Vi alla fick lite lättare ångest i bilen hem.. "Här sitter vi o kör som tokar genom 2 länder för att köpa billigsprit när barnen i Afrika inte ens har vatten för dagen". Vi dränkte detankarna med jordgubbsmouserandevin, haha. 3 falskor senare var man ganska het kan jag säga!! =) festen fortsatte här hemma med Erika och Oscar,super skojjo härligt.Efter jagvarit uppe i 22 timmar och varit alkoholpåverkad halva den tiden däckade jag friskt i sängen.. Livet är bra ärligt..=)

Ikväll blir det mys o tacos.. Mmmmmmm!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback