Kanske 2 inlägg idag=)

Idag är jag helt fucking fri hela dagen. Ingen skola, inget jobb och inga planerade möten med nära o kära. En hel dag utan planer. Sjukt skönt. Ska bara glassa runt i min heta ljusblå morgonrock i flees(eller hur det stavas) hela dagen.

Ikväll blir dte lite Schlager party hos Nina o Marcus, ska bli finfint. Räknar stenhårt med att min älskling Lasse Berghagen kommer vara med ikväll, är ju hemligt förälskad i denna man. När jag jobbade på 7-eleven i Sthlm var han inne o handlade o sa att han tyckte jag var söt.... Sen dess har man ju varit hooked!!!

Kanske kommer in lite bilder i mitt senare inlägg, är dålig på att lägga över korten till datorn. Får bättra mig på den fronten..

Läjter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback