Hultan - 08!!!

Planerna inför festival 2008 har redan saknta men säkert börjat smidas.
Verkar bli en kanon festival med många bra band, och förhoppningsvis så kommer det till fler under våren =)
Allt hänger på vilket väder det blir nu, om det blir lika kallt o jävligt som förra året kommer jag åka hem. Tänker ICKE utsätta mig för den totala smärtan av kyla... fy tusan!!!

Jag o underbaraste Joel har ju ett stort datum då, 1 år sedan vi träffades.. Det får firas stort med langos eller någon annan festival mat =) Hittade min rosa uppblåsbara madrass när jag städade vindsförrådet här om dagen, den var trång och klistrig men väldigt mysig!!! Detta året kommer garanterat innefatta större luftmadrasser, gärna utan hål också. Misslyckades ganska radikalt med det förra året, hann inte gå o lägga mig innan luften hade pyst ut från min första luftis!!!

Anyways... Många bra band i år. Nårra jag tänkte hoppa och dansa i dammet till i år är bl.a.

Billie The Vison & And The Dancers
Danko Jones
The Hives
Håkan Hellström
Linkin Park
Miss Li
Rage Against The Machine
Those Dancing Days
Serj Tankian

image410 image411
Kommer bli en finfin festival =)

Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Shilan Caman

Det kommer bli så sjukt grymt!!!

2008-03-10 @ 16:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback