Ett tråkigt inlägg...

OjOj.. Här är det verkligen dags att uppdatera lite=) Har ju en extremt bra ursäkt till varför jag inte skriver på min blogg - Det är Sommar!!! På somaren ska man ängna sig åt andra saker än att sitta inne framför skärmen..
Idag är jag dock hemma här själv o det regnar ute, då finns det lite tid över. Just nu är mitt liv en blandning av masor av jobb i Halmstad varvat med lugna dagar i Götet med underbara Joel . Jag föredrar det senare, men alla behöver vi katcheng för att överleva..
imogon på morgonen bär det av till Halmstad igen efter 5 dagar i Gbg. Nu blir det andra omgången av maraton jobb på skinngruppen. 9 dagar i sträck, full rulle på jobbet.. Nedräkning att få komma hem igen har redan börjar..hehe!!
Annars flyter allt på hur bra som helst, lägenheten börjar ta form o dagarna fylls med diverse sommar aktiviteter beroende på väder och vind.

Nä, usch vad oinspirerande detta blev, har faktiskt ingen lust att skriva, så enkelt är det!!!

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback