Idag...

Idag skulle jag gå upp tidigt och plugga mig trasig under dagen.. Ändrade planera kan man väl kalla det...
Istället var det snooze och halvsovning till MTV i 4 timmar.. mums, känns som det var en evighet sen jag bara låg o slöade i bädden. Senare pluggade jag väl i si så där 1 timma. Sen ansåg jag tydligen att jag var klar för dagen för jag knatade iväg till Maxi o handlade massa nyttig mat o sen har jag tvättat och städat till förbanelse. Lägenheten är nu en klart, lysande ljuslåga i januarimörkret. I Love It!
Igår frostade jag av frysen så nu kan jag börja använda den igen, den har ju varit ur funktion ett bra tag, då den inte gått att öppna pga. all is... Hoppsansa!!!
Veckan kommer spenderas med massa plugg i Gbg, Lördag är det den sista salstentan. Sen är jag klar med Psykologi A och går med nya starka friska tag in i Pedagogik A. Våren närmar sig med stormsteg och kommer spenderas med skolböcker under armen, cyklande på den blåa cykeln, picknick i parken, öl på uteserveringar, mys och kärlek i Göteborg , och förhoppningsvis mer tid till mina kära damer här i Halmstad Och mina gamla godingar i Kalmar..  Jepp.. våren är ju så gått som redan här kan man säga.. kan känna solens värme i ansiktet och fåglarnas kvitter och alla underbara vårkänslor krypa fram, sakta men säkert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback