PISSIGT värre!

I lördags vart det en blöt utekväll...
Vid 2 tiden var det dags att tömma blåsan, utomhus(?). Jag, Becca, Johan och ett gäng tjejer traskade bort runt knuten av byggnade för att lätta på trycket en aning. Jag o Becca kom på den brilljanta idén om att ha en kisstävling eftersom vi satt nedanför en backe. Ingen annan nappade på våran super idé så jag o Becca skuttade längst längst längst upp i backen och i skydd av några buskar började tvälingen. Blev så seriöst att vi till och med gick innan kissstrålen och sopade undar grenar o pinnar. Jag vann iaf o vi skulle knata ner till det andra. Men, vilka står där om inte två stycken farbror Blå. Japp, de som hade kissat där nere hade fått böter, 800 kronor var.. Snacka om en dyr piss, kallt om rumpan och inte ens toalettpapper för 800:-. Polisen påpekade att om de hade gjort som de andra tjejerna (jag o Becca) hade de inte kunnat ta oss eftersom vi kissade på "gräs" o de kissade mot en offentlig vägg....
Ibalnd är det tur att man har sitt barnasinne kvar och gillar att tävla =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback