MiniBean & Me!!

Jag och Erika har skapat oss någon form av rutin, en lat, slapp och livlös rutin. Efter 3 ansträngande timmar i plugget går vi antingen hem hit eller till henne och.. sover.. Japp.. Vi säger helt enkelt godnatt o dunar in. Idag skulle vi bara vila en liten stund och sen plugga men nej, 3 timmar senare vaknar jag förvirrat upp ut drömens värld. I drömmen var jag utanför en skola, bärandes på en fiol, med en grupp människor. Skolan var jätte hög men tusentals fönster o heltplötsligt hörde jag att någon försökte få min uppmärksamhet. "SSSSS. SSSSS. SSSSS.SSS" lär det hela tiden (vilket tydligen var mitt namn i drömmen) och jag stog förvirrat och försökte hitta fönstret där personen skulle stå. Jag vaknade till liv med takt till "SSSS" ljuden och upptäckte att det var Erika som låg o "snarkade" S-ljud i soffan.. haha!!



image407

Kommentarer
Postat av: ErikaPerikaa

hahhahaha, Lovely!
Gillar våra rutiner. Kommer flyttas men bestå i Götet Darlo!

2008-03-08 @ 21:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback