Hål i Skorna & Jag Går I Ösregnet


Jag har kommit på att jag borde ha datorn vid sängen varje natt, då kanske jag hade fått liv i denna blogg igen. Eftersom jag är en drömare, både i vaket och sovande tillstånd är det då jag funderar på livets stora gåta osv. Jag har en tendens att tänka i "skrivform" när jag funderar på dessa saker. Om jag då hade haft datorn vid sängen kunde jag ju skriva ner dem på direkten, det känns aldrig lika motiverande dagen efter. Då hade den här bloggen varit lite ner innehållsrik än vad den är just nu. Å andra sidan skriver jag ju sällan om saker som igentligen betyder något, jag håller mig till det ytliga. Varför vet jag inte. Det är väl helt enkelt så mystisk som jag är.. haha!

Kanske att jag är lite av en vampyr. Ja, så måste det vara!

Jag har nämligen blivit kär. Först i en film, sen i en bok. TWILIGHT! Herre min tid vad bra skit det är. Har inte kunnat släppa boken sedan jag kollade på filmen. Läser som en tok, på engelska också för den delen. Det är inte illa. Jag ska köpa böckerna på svenska sen tänkte jag. I´m Hooked! O det bästa är att det finns två böcker till. Eller kanske till o med tre böcker. Har ju givitvis varit inne på Twilight hemsidan och snokat runt som värsta fjortisen och där verkade det finnas fyra böcker i serien. Iaf så rekomenderar jag denna boken starkt, men jag tycker att man ska se den på film först eftersom de har fångat karaktärerna så bra där. Särskilt Edward Cullen, som jag tror varenda dam i biosalongerna blir lite kär i och kanske att alla herrar i biosalongen vill va lite som han, mystisk och onåbar för det flesta!!!




Bästa boken


O La La

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback