Poppis, Fullt i min VIP-Loge!

Det var värst vad man va poppis idag. Har försökt o vila i typ 3 timmar men blir störd av telefon  o msn heeela tiden, är helt enkelt meningen att jag ska va dödstrött imorgon på worekt. Jag, Nina o Shilan ska ju som sagt ha lite mys på tremanshand ikväll.. de kommer hit om en timma så kanske en liten stunds vila hinns med iaf!!! Sen blir det lite alkohol här hemma för att bege oss med lätta steg in mot stan, kanske att man ska våga sig på en kareoke på mårten, vem veeet..haha!!!

Snubblade över en gamal goding Fronda - Sitter i min barstol
För med sig en hel del minnen från min o Aishas Abrahamsbergstid.. total missär men ändå jävligt kul..=) Försökte ringa till dig min raring innan på skype men du svarade inte.. Gudarna ska veta att jag saknar dig så det skär i mitt hjärta! Ses om en månad..=)

Tjooockis bort från min chipsskål
Poooppis fullt i min vip-loge
Kooompis bort från mitt blixtlås

Nä.. tillbaka till soffan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback