Kära HFAB!

Vad vad vad.. tänkte ni på när ni skapade städskåpet. Det är för fasiken stort som en fingerborg! O där ska man få plats med dammsugare, papperssamling, toapapper, burksamling och påsar, o jag har många påsar. Erika hade inte en enda påse igår, jag har typ 8 miljoner, säger lite vad jag är för konsument.. Opps!  8 miljoner påsar i en fingerborg, irritationen är maxad varenda gång man ska in i skåpet.
Jag vill dock passa på att tacka för det uber stora badrummet ni har snickrat ihop. Jag tänkte nämligen ha klassfest imorgon o då får ju alla plats där inne.. Och om jag har gäster får de sova på badrummet då det inte finns tillräckligt med yta i övriga lägenheten. En helt underbar planlösning helt enkelt!!! Tack!!

Som vanligt lyckades inte städning till 100 % då jag fastande i en dagdröm när jag skulle vrida ut vattnet i moppen. Min skurhink som är köpt för typ 1, 50 på Rusta elr nåt sånt, pallade inte direkt min kroppstyng när jag skulle vrida ut i den där lilla korgen.. Lite förvånad man blir när man rasar ner 2 dm o det skvätter vatten öööver allt! FlumRider typ.. höhö!

Ikväll blir det nog en lättare utgång med Pillan o bruttorna. Hon flyttar ju tillbaka till Götet sen, tråkigt värre måste jag säga!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback