Araber och Vomering!

Jag skyller allt på araberna! de va deras fel att jag var aspackad o allmänt odräglig igår. Man ska inte bara ge drinkar så där hit o dit till folk.. usch o fy!

Ursprungsplanen igår var ett par öl o grillning hos Becca, Erika kom förbi o vips så var vi på förfest på Bolmens. Ryktet sa att det fanns sing star där o det ryktet var helt korrekt.  Rev av ett par dängor o tycker själv att jag lätt var bäst av alla.. for real, jag knäcker på att spexa. Sen vart det cafét o det är där vi träffade araberna som hade svensexa.. usch o fy o fan!! Total urspårning. Vart lite efterfest här hemma med John Mayer konsert tittande, öl o cigg och skitsnack.. mycket trivsamt må jag säga. Idag har spenderats i sängen, gick inte upp förens kl 17. Det är vad jag kallar en slapp dag!

Från att ha varit en lugn grillkväll till att vomera på toan för att sängen snurrar e ett härligt hopp tycker jag!!!
Snart är det dags igen o osuget är FETT FETT FETT!! Men håller iaf på att återställa mig till människa. Har precis ätit lite bågar och bollar o snart blir det en lååång dusch, man luktar ju inte kanel direkt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback