Trendskapare!

Jag har blivit en trendskapare!
Sen jag skapade min blogg o har den som undertext på MSN varje gång jag skrivit så tror jag det är ungefär 5 6 stycken som har gått i mina fotspår.. Lite tufft!

Idag har varit en slapp dag.. vart ju kåren igår så klart.. Först grill på bolmens, gott som fan men oh så kallt när solen försvann.. var pritty full som vanligt, men det var skojj.. mycket folk o så där.. O happy day! så idag har jag o nina investerat i varsen brasse stol som vi har glassat i här utanför mig..
Sen vart det gymet.. fy fan, trodde jag skulle få en hjärtattack på skidmaskinen, så s a t a n s jobbigt!!

Har hittat en rolig sida som man kan döda mycket tid på www.tjuvlyssna.se

Mataffär, Täby C

Barnet: Men jag viiill ha godis mamma! Viiill!!
Mamman: Om inte du är tyst nu så dör Björne!
Barnet blir mycket tyst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback