The Kåren & Lund!

Jaha.. då har man haft sin premiär som bartender.. haha.. gick väl så där. Slutsats: jag suger på öltappar men är en klippa i kassan =)
O sen fick vi gratis mat o som alla redan vet är gratis bra skit!!! Lite smyg drickande av cider vart det också... MuHa!
Imorgon bär det av med Lund till Nina.. fast tvärt om så klart!! Det ska bli skojj, Road Trips är det bästa som finns och lite miljö ombyte sitter där det ska känner jag!

För övrigt så låg det blommor utanför min dörr när jag kom hem nu en tulpan som någon förmodligen tappat, men iaf! Tror att jag har en hemlig beundrare nu som förmodligen är det snyggaste jag någonsin sätt o en 10 poängare i allt!! Ja, det är nog Orlando B som varit här, han har nu förstått att jag e kvinnan för han o kommit för att hämta mig till Hollywood o röda mattan... ja, det e nog precis så det är!

De är så det är när man e poppis.. HöHöHö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback