Poop!

Sitter här o är nervös! Varför då tänker ni.. För imorgon ska Cecilia Karolina Nordström i egen hög person på anställningsintervju.. brukar inte va nervös för sånt.. men nu.. Jesus Kristus! Var tvungen att prov cykla dit idag för att se hur lång tid det tog.. som tur var tog jag med mig Nina som Guide eftersom jag trodde stället låg på andra sidan stan.. Lokalsinne, vad är det?

Idag har det glassats som vanligt.. vilken underbar vecka detta har vart, bara massa slap.. Me like mycket!
Ska för övrigt inte närma mig stan en enda mer gång denna månaden eftersom jag hade köpstopp för länge sen o ändå köpte jag ett par skor TILL o en liten trivsam top aktig klännings sak från HM.. Tänkte att jag ändå måste ta en tripp in på sparkontot, så då kan jag lika gärna göra det ordentligt!! Man ska inte spara på krut!

Läste igenom mina senaste inlägg o såg att jag hade skrivit att jag suttit på Annas uteSERVERING.. borde det inte va uteplats, alternativt bakgård ? i dont know.. fick ju gratis kex o kaffe (som jag inte drack, men gjorde iaf ett försök innan jag övergick till saft) så det e en jävla bra uteservering jag hittat!

Nä, nu ska jag hoppa i bingen så jag får min skönhetssömn.. måste ju va proper imorgon när jag ska få jobb... hu.. jag kan få jobbet, jag är inte rädd, jag kan få jobbet, jag är inte rädd, jag kan få jobbet, jag är inte rädd, jag kan få jo...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback