Underbara!

har varit den bästa helgen på länge länge länge=)
Spenderades i Gbg med finaste Juvelen, Syrran o Djuret. fest i fredags o myspys. Brunch på Egg & Milk, shit va gott.. blev helt såld på baglen med kanel & russin smak.. (Moa, du måste dit, kommer älska det...)
Kvällen blev det lite ölhävning o pizza o hookning med Sandra, fyllo där..haha!
Oh.. hela helgen har bara varit mysig o kärlelsfull... Lyckliga jag!


Helgens bästa kommentar: Du är som en pizzeria - Kommer på 15 minuter en kvart!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hey Honey!
Låter som att du har haft en nice helg :) Mys ju.
Jag med, Karim har varit på besök å jag är sååå lycklig!
Ah, det är Egg & Milk plejset måste jag hitta nästa gång jag är i gbg, låter galet gott.
Remember Einstein Bros Bagels ?!
A Toasted Cinnamon and Raisin bagel w/ Cream Cheese I LOVE !
Miss you Darling
PUSSAR

2007-07-23 @ 15:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback