Skruvad dag!

Idag var en katastrofdag på jobbet skulle man väl kunna säga. Datasystemet kraschade o jag blev galet uber förkyld mitt på dagen.. hu o ho! Hoppas morgondagen blir bättre... Kvällen kommer iaf bli fin fin fin fin! Lääääängtar, bara typ 24 timmar kvar till Juvelen kommer förgylla min tid=)


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Idag tänker jag på  Anna lite extra mycket. Idag tänker jag på alla som blir av med en nära vän. Idag tänker jag på sorgen som man har med sig livet ut. Idag tänker jag på saknaden som aldrig tar slut. Idag tänker jag på fina minnen som alltid finns hos en. Idag tänker jag på ett hjärta som inte bara slår för sig själv längre.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback