IrriBirri!

Åh så irri! Har precis gjort mig iordning, tänkte knata runt på stan på min lediga dag o kolla läget i butikerna, var ett tag sen..hehe! Självklart, givetvis regnar det ute nu.. ORKA! Jag hatar verkligen regn, frågan om denna sommar kommer regna bort börjar mer och mer få ett givet svar.. Jag är blekare än en albino o det är 2 Juli, K A T A S T R O F !

Har även dragit på mig en förkylning, var nog den där cykligen hem i ösregn (ovanligt?) i fredagsnatt.. Jag har liksom inte tid att va sjuk, ska ju jobba massa o på torsdag får vi (jag o Becca) celebert besök från Gbg, då måste man va i topp form... Absolut tip-top form.. Åh, Längtar Längtar Längtar!!!!
Min underbara vän Aisha är ju hemma i Sverige på lite semester från Madafuckinggaskar så på söndag blir det att brumma hem till kalmar för en snabb visit.. Tårar kommer nog falla av både glädje o seperationsångest, Lilla Aisha.. I say Whoop Mother Fucker.. Du har förgyllt mitt liv i många år nu..

Ronny & Ragge Lever för alltid.. HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback