Ett Stort Paket m Röda Snören

Idag är en dag som alla andra dagar.
Klockan sätter igång med "what a wonderful world" 08.15
Snoozar 3 gånger till 08.42, Ibland 4 gåner till 08.51
Hasar in i duschen i 5 minuter.
Blåser håret o sminkar mig, 5 minuter.
Rotar runt o tar på mig några fula arbetskläder.
Fixar någon frukost, rotar fram det som finns.
Kollar ut på vädret, Big fucking surprise, det regnar oftast.
Cyklar med mitt röda regnställ till jobbet, framme 09.40
Larma, Tända, Musik, Kassa, Telefon, Öppna, Gatupratare, TempREAturen mm mm mm mm.
Stänga, Telefon, Kassa, Musik, Släcka, Larma.
Cykla med mitt röda regnställ hem från jobbet.
Har tagit fel tvätttid som vanligt..suck.. Slänger mig i soffan o önskar mig: Sol o Värme. Mjuka Läppar o Tindrande Ögon, Juveler o Fina Ord. Energi o Glädje. Jag Önskar Mig Dig i Ett Stort Paket med Röda Snören!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback