~Ciccis Kånfäschön~

Fårgiv mi fader kås aj häv sind!

Det har kliat i mina fingrar en längre tid nu. Efter midsommarhelgen låg det lite bråte här ute i korridoren. En tältstol, filt o en bandare... Antar att ni förstår vad det var jag va ute efter. Har gått o suktat efter den där bandaren ett bra tag, funderat på vems det är, varför den står där o framför allt om den funkar? Har varit ute o klämt lite på den.. Konstaterat att den ser hel ut o att den förmodligen bara behöver lite ström. För ett par dar sen tog jag mod till mig. Stog länge o glodde i nyckelhålet, öppnade sakta men säkert dörren o gluttade ut åt höger o vänster, tyst på lätta steg trippade jag fram till bandaren, grabbade tag i handtaget o skuttade fnittrandes in i lägenheten igen. Nu ska jag bara köpa batterier till den o se om den funkar. Då har jag räddat nästa års Hultsfredsfestival =)

Så Ida, nu vet du vart den mystiska bandaren som hängt ute i korridoren i en månad har tagit vägen. Den är i min crib. Det man hittar får man! Det har jag hört på radio o allt de säger på radio är sant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback