Stackars öga!

Har så ont i mitt öga.. söp sönder  det i lördags o idag är det värre än de andra dagarna efter i lördags.. kan knappt blinka för att det gör så ont..=( hoppas det går över väldigt snart!!!!!!

Ikväll blir det grammis med syrran.. ska bli skojj.. lite strosning i Gamla stan är planen för dagen, tror nina ska fälja med också.
annars har det mest vart en massa shopping på dagarna, god mat o mys på kvällarna o en jävla massa Buzz spelande..IC, som min rasta gubbe heter,  rockar för han har flip flop o säger Yah Man!!

Nu ska det bli frulle o sen in mot city! imorgon är det hemgång, ska bli skönt-- drömde att jag var tvungen att hoppa av skolan för jag kommit så mycket efter.. GAAH! Ångest eller vad att jag missar idag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback