Jasså?

Då var vi klara med vårt arbete... fucking finally!! Inte för att det var så värst jobbigt, särskilt inte den dan jag låg o sov i soffan.. Opps!! Nu blir det en soft helg är tanken.. Ha sovmorgon, bästa bästa..=) Kaaaanske att det blir en liten lätt utgång på Lördag.. heheheh he he hh.. Men va fan.. en o en halv vecka är väl inte så illa pinkat ändå..=)
Annars blir det nog städning av en galet stökig lägenhet Vad gör jag här igentligen ?!? och sen lite work outing ikväll... Är sugen på spinning.. kände inte riktigt att jag nöjde mig med spinningen jag fick igår.. Sen kanske lite lek o sprit o cigg med Nina ikväll... Mys mys!
För övrigt känner jag mig som en rock stjärna som är i slutet av sin karriär... Vad fan har hänt med min turné.. Ingen Freak Show längre ju.. Men blir nog bättre till våren får man hoppas!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback