Hultsfred del 2

Jaha, tänkte lägga upp del 2 i samband med dagens bandsläpp.. Sahara Hotnights o Flogging Molly är väl de jag ska kolla på av de som släpptes idag =)
En annan galet rolig grej är ju att Erika ska med också, ska bli skit kul.. Hoppas fler hakar på, ju fler desto roligare..=) 

O så lite sköna bilder 2006...

134686-19


Sista natten.. Kom på på fyllan att jag inte hade köpt någonting.. hittade detta ooootroligt fina linne. haha.. behöver jag tillägga att jag inte använt det någon gång mer än just när jag köpte det ... Lite brännboll med ett trasigt partytält o ölburkar, partyskor och en fin fin midsommarstång jag tillverkat med mina trasiga flip-flop o em drinkpinne på toppen =)


Bild på när mina flipflop gick sönder, fick tejpa ihop dem tills jag hittade några nya på området. Var även sjuuukt varmt när vi skulle slå upp tältet så vi la oss helt enkelt på det o väntade på bättre o svalare tider..




Hittade min blivande prins en natt, han han dock hoppa iväg(och ur bild) när jag skulle pussa han.. *buhu* Campingen sista natten.. sjukt sunkigt.. dock inte där vi bor, där är det MYCKET trivsammare!!


Kommentarer
Postat av: sandra seijsing

Hej Cicci!
Har hittat hit, lite kul att kunna titta in ibland =) Hultsfred ser roligt ut, tror jag kommer vara hemma i Sverige då, men måste nog jobba...får inte jobba mina sista 3 månader här nere...så kommer nog behöva tjna pengar. Anyway, tror Elin skulle försöka att komma förbi o hälsa på när hon backpackar aussie... vore kul om vi kunde ha en liten reunion i sommar =)

Kram

2007-02-21 @ 01:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback