Buhu!

Hur ska detta gå.. Är redan trött på att plugga o har inte ens börjat skriva K A T A S T R O F ! Tror det där med att va klar på fredag är pritty kört.. Damn!!
O hur the fuck ska man kunna sammanställa en bok på 800 sidor till 2 stycken? Tentan är bara på ca. 300 sidor av boken Blir nog att köpa lite coca cola på vägen hem från gymmet så man får lite energi.. hmm.. as if jag kommer sitta uppe hela natten för det, är så vansinigt kul att jag sååååå ofta försöker lura mig själv att tro att jag ska bli en bättre människa o ta mitt ansvar.. Det kommer förmodligen dröja innan jag växer upp o inser att jag ofta gräver min egen grav när jag "skjuter upp" viktiga saker..

Snart blir det lite work outing, kanske får upp energin o viljan lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback