Kanske en av de tråkigaste dagarna i mitt liv...

.. Ja, det har vart så himla tråkigt idag. Vem fan handar soffa när det är den tredje dagen med sommarväder denna sommar.. Ingen, inte en jävla kotte. Kände starkt för att bomma igen o dra till playan men det hade nog inte varit så poppis.

När jag kom hem idag skulle jag äta köttbulle o rödbetssallads macka. Bunkrade upp mig i soffan framför Americas funnies homevideos. Kom ett klipp på två gubbar som satt i en kanot brevid en stock som det satt en liten krockodil på.. Jag viste mycket väl vad som skulle hända.. Krockisen skulle snabbt som attan röra på sig.. Ändå hoppar jag till så mackan slår en volt ut min hand rakt pladask på golvet.. DAMN!

Nu är det verkligen dags att städa. Är ju inte bara rödbetssallad på golvet utan även ketchup fläckar i HELA lägenheten. Fick för mig att jag skulle cheffa när jag kom hem från krogen i fredags... ingen bra idé!!!

Läjter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback