Back on Track

Nu är nollningen över o det känns skönt. Har varit roliga dagar med många sköna bönor men 10 dagar räcker med spex, sång, peruker, overaller, straff, bot o allmänt flum!
Avslutade nollningen med ferre på kåren igår. Drog en förfest här hemma med en hel del bönor+Alex.. Sitter här o kollar runt på all missär.. fy fan vad här ser ut. Vart så full igår så jag var tvungen att knata hem redan vid 12. skulle brassa till ett par rostade mackor på en överfull diskbänk.. slutade med ett x antal sönderkrossade glas.. Opps!

Har saknat mitt riktigt liv o det ska bli skönt att det börjar imorgon. Plugget drar igång, med andra ord, friiiiiitiiiiiiid! Har tid att prata med folk i telefon o leka med mina halmstadchicks! =)

Saknar Juvelen så det gör ont i kroppen, det suger balle att inte kunna umgås mer.. =( På Torsdag träffas vi iaf o då bär det av till Kalmar för lite surströming m mor o far. Joel ska ha en guldig peruk på sig när han möter mina föräldrar.. det har vi tagit ett gemensamt beslut om.. Japp, så är det.. What goes around, comes araound baby! =)

Nu ska jag städa upp lite här i skiten.. fi fasin va det ser ut!!! Kräks nästan när jag kollar i "köket". Måste gå runt med toffler också så jag inte får glas i fötterna! Men ifall olyckan är framme har jag alltid sjukvård väskan aka. Sjukhusväskan här hemma fortfarande. Jag aka. Piña Colada o Nina aka. Afrodite gjorde strålande insattser som sjukvårdadre. Skoskavplåster på nollepubarna o på regattan igår var det en som fick ett skrubbsår på ett finger.. haha!

Städa!!

Kommentarer
Postat av: Joel

Gemensamt beslut, skratt. Oki, mamma och pappa hälsar att du e fin ;) pusspuss

2007-08-26 @ 18:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback