Yo!

Åh.. tråkisar! Varför får man aldrig några kommentarer fööööör???? jag vill gärna ha många o det får gärna stå hur bra jag är i dem.. Tack på förhand!

Har precis kommit hem från en helg i Kalmar, tänkte skriva mer om det sen när jag får korten från Becca.. Var iaf en trevlig helg som vanligt med världens bästa familj! Skrattar nog aldrig så mycket som när jag e med dem.. Obegränsad KÄRLEK!!!
Lästeen drinkbok hemma som var från typ 70-talet o hittade ett litet medelande från mamma till pappa längst fram där det stog..
"Den här ska avnjutas l-å-n-g-s-a-m-t medans du tänker på mig / Lillebeth" Så sött... haha!

Min bästa Nina kommer på onsdag till mig.. ber till gudarna att hon kan stanna hela helgen så vi kan umgås ordentligt men måste ställa in mig på att det nog inte blir så så jag inte blir så besviken!!! Ska bli herrans skojj iaf o jag ska njuta av varje sekund av hennes sällskap!!! =)=)=)=)=)=)=)=)=)=)


It´s not the fart that kills you, it´s the smäll!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback