Miserabelt & skojj!

Puh! Så miserabel jag känner mig! Här sitter jag på självaste valborg helt alene!!! Har ingen att leka med idag o det e tråkigt.. allt pga att jag ska inventera imorgon kl 08.00!
Har iaf köpt mig en godispåse, 3 cider o ett cigg paket så lite festligheter ska det fan bli iaf! =%¤#&/¤"@%&(

Lite kort sen i lördags också med la familia! Vi skulle ha ett regntest o det hela startade med denna konversation:

Jag: Mamma, jag skulle behöva köpa mig ett regnställ (med len stämma)
Mamma: Jaha..(ointresserat)
Jag: jo, jag behöver köpa det så jag kan cykla till jobbet i sommar!
Mamma: Jaha, köp ett då!
Jag: jo, jag tänkte ju göra det, men det e ju rätt dyrt o så(med fattigstudent stämma)
Mamma: Vad är det du vill?
Jag: Att du ska säga att du köper ett regnställ till mig eller att du har ett jag kan få här hemma..(med positiv stämma)
Mamma: men jag har ett gamalt här hemma du kan få!! (Glad snål snålänning stämma)
Victor: Annars kan du få militärens regnrock som vi har i garaget!!!! (Ivrig)
Mamma o Victor går o hämtar regnstället/rocken
Efter en längre disskusion om vilken som skulle va bäst kom vi fram till att det enda rätta var att göra ett regntest och Villan ställde så klart upp!



Vi kom fram till att det röda var bättre för i rocken blev man blöt om den nedre delen av benen!! Som ni ser intog även Villan cykelposition, allt för att få ett så bra och rättvist resultat som möjligt!


Familjen är det bästa som finns helt enkelt! Även bilder på Farbror Staffan o vovven Sally o min kussi Anna!! Vi hade även en tävling om vem som kunde lika någon annans fula min bäst o jag vann överlägset!!!!

~K~Ä~R~L~E~K~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback