Bra o Dåligt!

Bra o dåliga saker som har hänt mig idag.

Dåliga
- Vaknade vid 6 o hade sjukt ont i ryggen, måste ha gjort någon akrobatisk övning i sömnen. Fick stapla upp några kuddar under höften för att linda det lite.. Ja, det gav åldersnojja!

- Det blåste svin kallt ute idag vilket förstörde min o Shilans strosa-på-stan plan. Vi trotsade vädret o satt på uteservering iaf.

- Att en liten is the kostar 27 kronor!!!!!!!!!!!!!

- Att min diskborste läcker diskmedel vilket leder till att det slösar på diskmedel i onödan, det är grönt på diskborst platsen och det blir jätte mycket skum när man diskar. Bubblor är kul, men inte när dem fyller hela lägenheten.

- Att jag inte fått ett påskägg, har inte ens fått smaka någon annans=(

- Att jag snart ska laga potatismos vilket leder till att det alltid blir potatismos i hela lägenheten när jag ska vispa med elvispen!

Bra
+ Att jag har fått ett jobb idag. Ser nu ett liv i lyx med jacuzzi o ferrari, en strålande framtid!!

+ Att jag gick i ungefär 6 affärer utan att köpa något.

+ Att jag, Shilan o Becca ska måla ägg ikväll, men vi skiter i påskmiddag.. Lägger hellre de pengarna på kanonerna i baren!

+ Att jag, Shilan o Becca ska dricka vin som kommer leda till en fylla o det är alltid kul!

+ Att jag inte fått ett påskägg, med äckligt godis som man ändå äter ,upp o därför sparar några gram fett på det!

+ Att jag snart ska äta potatismos, fiskpinnar o ärtor, o det är gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback