hem-skit-tenta..

Sitter o försöker göra min skit till hemtenta som jag borde börjat med för ett bra tag sen.. men det e ju så så så så så så såååååå tråkigt! Tanken var att jag skulle börja kl 10 idag på morgnen, den planen gick åt fanders, sov till 1 istället.. Opps! Sen var det en långsam frulle o sen till skolan o hämta den förra hemtentan, klarade den iaf, sjukt skönt! Sen kom jag på 1000 andra FRUKTANSVÄRT viktiga grejjer att göra.. rensa telefonboken, fixa med fotoalbum, kolla igenom smyckeskrinet, lyssna på en skiva, pilla lite till med telefonen..så nu är klockan  17.27 o jag har skrivit 6 och en halv rad.. Yeah Baby!
Går dagen var ungefär i samma tempo.. Nina hade skickat sin nya demo skiva som jag lyssande på i ett gäng med timmar.. sjukt bra, hon är min Stjärna.. saknad... Ska bli galet kul på Nyår när jag ska upp till Åre o hälsa på... Tjiho!!! Sen pratade jag med mitt mos i tele ett par timmar, saknar henne också en massa o våra galna upptåg... Crazy!!!!
nänä... ska väl återgå till den där snopp tentan nu... VILL INTE!!!!! kan det inte komma en vacker karl o ta mig här ifrån. leva under palmerna med sand mellan tårna o dricka cocosdrinkar resten av livet.. Ja tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback