Snorbobbor!

Då har man gått o blivit sjuk.. ingår inte riktigt i min framtidsplan.. men men.. ska nu blir frisk tills imorgon har jag tänkt mig.. måste ju kunna träna, blir ju inget på 1 vecka sen.. GAAH!!
Har köpt klart alla julisar nu också, så har papprat in dem o lyssnat på Lars Vegas Trios julskiva.. guld värd..=)
Är även på lite bättre humör idag trots allt snor o vattniga ögon, äckel! Snor e med på top 5  på de värsta sakerna jag vet.. usch blä blä!!
Ska kolla på Shrek ikväll... min o Teas favvo film ju, såg den säkert 50 gånger under min barnflicke tid.. våra dans moves som vi har till slutet av filmen är heta.. Rock On Tea..=)  Eller när hon mimar till "get you´r hand of my woman, mother fucker" med The Darkness.. oslagbart!!

Nä, ska vira in mig som en french hotdog i mitt sköna sköna täcke, bara huvet ska sticka fram, sen ska jag stoppa upp två pappers bitar i näsborrarna så jag slipper snyta mig hela tiden.. Yeah Baby!

Kommentarer
Postat av: Shilan

Haha vart fan får du allt ifrån? Vira in dig i täcket som en frnch hot dog, haha. Du är så skön, jag skulle aldrig komma på nåt sånt! Pussar darling / Shilan

2006-12-17 @ 02:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback