Öde!!

Det är dött här på nyhem nu.. Knappt en bil på parkeringen o mörkt o nerdraget i alla lägenheter.. nästan lite läskigt.. är ju van vid lite liv o rörelse här runt knutarna.. Annat är det i cykel förrådet.. höll på att få ett lättare nervsamanbrott igår när jag skulle få ut min cykel som stod längst in i ett överfullt cykelförråd.. ett mindre gäng svärord blev det... hehe!
Snart är det jul.. bara ett par dagar kvar.. Då bär det av till landet för tredje gången denna veckan.. Var ju o inervjuade Arne tidigare i veckan, härlig gubbe... Ska gå dit med en julklapp på julafton tänkte jag!
Annars längtar jag galet mycket till juldan.. Umgås med Åsa o bli fulla.. muhahah! Mitt lilla Geléhallon =)
O Åre... oOoOoO, ska bli så kul! Har redan börjar packa.. haha
Idag blir det jag o syrran som ska umgås.. Mina darlings har ju åkt hem, två veckor utan dom, en lång tid! Fast söstra mi duger gott o väl hon med..heheheh!! Tänkte kanske försöka oss på lite julrimm ikväll, får se hur det går!!!
Fick ett fint julkort av pappa med ett litet rimm...
Ho Ho Ho
Nu ska det bli kul
Att tillsammans fira jul
Har vi varit flinka
Så blir det nog skinka
HoHoHo

Mycket trivsam dikt må jag säga!
Lägger även till en bild på min kära far så ni kan förstå vart jag får mitt otroligt trivsamma utseende ifrån...=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback