Mot Åre =)

Idag bär det av till Åre.. Klockan 17 går tåget o så är jag framme där vid 8 imorgon på morgonen..
Var o shoppade en massa massa med mamma igår.. såååå heta skidkläder... hihihi! O mysdressen e också riktigt het!! Längar galet mycket, hoppas det blir skojj!
Annars vart det ju julfirande i Halmstad.. Fick många fina paketer vill jag lova o fin fin mat =)
Sen har det varit några dagar i Kalmar.. Ernestos med Åsa o Anki på Juldan.. mycket folk, inte direkt time of my life men ganska trivsamt! Skulle ta en taxi hem till Anki på natten men efter 50 meter stog taxan på 73 kronor så jag vägrade åka längre o rusade där ifrån..hihi.. så det blev 2 gyros tallrikar på 4 kanten i en busskur o sen en lååång vandring hem, var galet kallt men vi tog oss hem till slut.. Snopp-Lasse blev dö glad när jag kom.. Kärlek till den lilla bollen!!

Nu ska jag äta mammas mat.. mums! sen blir det in till stan o fika lite med några raringar innan det bär av!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback