Event

Jaha.. nu sitter jag här.. full o...full!!! hahahha
hade inga förväntningar på kvällen.. dundrade hem till syrran o drack lite mycket sen bar det av utåt.. skulle kolla in det nya stället här i halmstad, men syrran blev för full så vi fick gå hem...
jo..så då hamlade jag här.. för full för att gå o lägga mig o för ganska för drunk för att skriva.. meeeeen, jag gör det iaf! muhahah, man e ju inte blyg!
Innan dagens fylla begav sig jag o Becca ut på lite julshopping.. hittade mest grejjer till mig själv iofs.. julen firas här i halmstad iaf  är det bestämt nu.. naaaajs men vad ska man köpa till alla.. pappa får väll som vanligt kalender+överstrykningspennor+strumpor alternativt en vimpel, det valiba med abrda ord.. dom andra får kläder eller nåt liknande... ORKA!
Har lite julstäming här hemma nu med julblomma, ljusstake, fint dekorerad blomma med julgrans pynt o en fin fin snöglob från netto för 12 kronor.. nu fattas bara snö.. me lööööv snö, ingen jul utan snö o kyla.. går fortfarande med höst jackan, det funkar inte i längden...

BTW bötjar jag bli sugen på kebab... muuuuums!
SOVA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback