Synvilla?

Ibland har jag fått för mig att jag inte har förändrats NÅGONTING i mitt utseende på de senaste, ja ska vi säga 5 åren!? Eller jo, jag har ju blivit betydligt tjockare men förutom det ser jag väl ungefär ut som jag gjorde när jag flyttade till Halmstad 2006. FEL FEL FEL! Ibland är det dumt att leva i moderntid för ALLT dokumenteras ju med dessa jädra kameror som folk har med sig över allt. Det bli liksom så väldigt mycket svårare att försköna dåtiden.



Jag ser INTE ut så här längre, jag är MYCKET rynkigare nu.
Nina ser INTE heller ut så längre. 
När hände detta? 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Fel fel fel.. vi är precis lika snygga! Det beror på hur närma du står spegeln! :)



/ kram Emelie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback