Svar på tal:

Nej, jag har inte haft en frågestund för det hade förmodligen inte varit någon som hade ställt några frågor. Jag tänkte bara återkoppla till mitt nattliga blogginlägg så ni som nu har gått och funderat något fasligt på det jag skrev där får svar på era funderingar:

Det går bra att vara två mammor och två barn på Ullared, det tar bara dubbelt så lång tid!

Japp, jag har slutat amma. It´s the end of an era!

Ja, det återstår ju att se om det blir snö imorgon, spännande! Då får alla husägare ut och skotta. Hurra!

Natten var ganska långkort men det gjorde inget för jag hade en massa bloggläsande att ta igen som jag inte hunnit med under the neverending renovering!

Nej, man kan inte bara sluta amma så där på studs utan att sprängas. Det känns ungefär som en amning börjar och slutar på samma sätt, med två sprängande bomber som växer i direktsändning. Men nu börjar det ordna upp sig och det är förmodligen den där 3-dagars rinna tillandet fast tvärt om!

Mer om gungningen nedan.

45 minuter blev 1 timma och 15 minuter och nej, jag fick inga magmuskler på köpet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback