Russinoverload!



Hur irriterande började inte min morgon?
Jag skulle i vanlig ordning toppa min morgonfil med lite russin, en sådär 10-15 stycken brukar vara lagom.
Alla andra mornar (Karin, vet att du också hade problem med böjelser på morgon) så pillar jag lite på toppen på russinklumpen och en lagom mängd russin dalar ner i tallriken. Idag dalade ett lagom gäng russin ner i tallriken följt av resterande 348 russinen som kom som en stor klump.Suck och vad göra? Eftersom alla russinen hade blivit filiga kunde jag inte göra annat än att försöka äta upp 10-15 + 348 russin. Efter en si så där 325 russin ville jag inte ha ett enda russin till, fy tusan!!


Kommentarer
Postat av: Karin

Hahaha! Nu räknas du väl som frukterian efter alla dom russinen;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback