Här eller där.



Här skulle jag kunna säga att jag sitter just nu och lyssnar på radion, men då skulle jag ljuga. Och det hade varit stört omöjligt att ta bilden om jag satt där, så... Nej alltså, jag sitter inte där, men lyssna på radio, det gör jag i alla fall. Jag inbillar mig att jag/vi kommer använda den där lilla viloplatsen mer så fort vi hittar en fotpall som passar. Jag har letat efter en fotpall forever and ever men hittar ingen. När jag väl hittar en pall kommer jag/vi förmodligen ändå inte använda detta hörn som står och dammar och tar onödig plats. Men ganska trivsamt ser det ut tycker jag... Förutom den där
malplacerade kistan som inte har någon egen vrå, vad ska du ta vägen min lilla släktklenod?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback