Fy på mig.

Uppdateringen på den här bloggen har varit under all kritik den senaste veckan.
Det har inte blivit av helt enkelt, ingen inspiration, ingen motivation.
Och så håller vi på med den där
dominoeffekten som tar upp allt tid.
Vi stuva om, packar ur, bär, flyttar, lyfter, packar in, stuvar om, packar ur, bär, flyttar, lyfter, packar in.. Ja, ni fattar!

Idag har vi dragit igång projekt Köksrenovering också. Innan Söndag ska väggar och tak målas. Lister bytas ut. Köksskåp få ny färg och handtag. Bänkskivan ska bytas. Kaklet ska fräschas upp. Skåp ska upp på väggen. Sen ska vi flytta in allt som nu står på väl utvalda plaster i lägenheten in till köket igen och efter det, efter det börjar det riktigt projektet. Ett pysigt rum. Och efter det ska vi ÄNTLIGEN sätta upp vår sänggavel som jag har väntat på i över ETT ÅR!

Halleda! Och vi har 3 rum idag. Jag kan tänka mig att vi kommer ha minst ett projekt igång jämt och ständigt när/om vi flyttar till hus. Och så ska vi skotta uppfarten också, så gästerna känner sig välkomna!



På min högra sida: Två gigantiska kartonger som ska bli en sänggavel SNART! Samt ett litet block som av någon anledning ligger längst ut på armstödet. Bungyjump utan lina? Självmord? Living on the edge?



På min vänstra sida: Ett inknölat matbord som efter att ha varit opassande i vårt kök under 3 år(!!!) nu  är ännu mer (om möjligt) opassande i vårt vardagsrum, Joels rygg och TV dosan... som ligger längst ut på armstödet. Jag börjar se en trend här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback