24. Guilty pleasure



Åh mums. Skittles, hur gott?
Det är väldigt tur att dessa inte finns att köpa i Sverige.
Nu sparar jag som bara den på godingarna då jag inte vet när jag kan få nästa gäng.
Dessa fick jag av min vän Åsa som bor i USA i oktober, 20 påsar och jag har 4 kvar...

För övrigt så gillar jag det Amerikanska konceptet med att köpa ett storpack med godis och så är det små påsar i, det räcker så väldigt mycket längre då. Hade det varit en stor påse hade det varit slut för länge sedan.
Att det är uppbyggt på detta sätt är förmodligen för att kidsen ska ha med sig en liten påse i lunchboxen och det är ju inte så bra. Har de inte hört talas om Lördagsgodis där borta?


Kommentarer
Postat av: Sandra Seijsing

Älskar också Skittles!! Finns att köpa på Maxi i Göteborg...jättefarligt - man äter alldeles för mkt :)

2012-03-09 @ 11:13:44
Postat av: Plonkey

Skittles finns på många ställen Cicci så nu blir det ännu värre ;)

i Malmö och säkert här i H-stad med. sjukt gott!

2012-03-09 @ 19:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback