Idioter?

Efter att ha fått kommenatrer som denna:
ales of Otis  ([email protected]) om Bästa barnet!:
Snacka om barnfetisch. Din jävla unge är lika mycket mirakel som en bajskorv. En kemisk reaktion, man äter en macka och några timmar senare kommer det ut en illaluktande korv. Din kille sprutade sin koffeinfyllda medelmåttiga säd i din vagina och 9 månader senare pumpade du ut den där enheten som du kallar för unge.
Denna kommentar är inte godkänd.
Kan man ju inte göra annat än fundera på vad för sjuka människor som finns på denna jord. Funderar nu på att sätta lösenord på min blogg så jag har lite koll på vilka som läser. Du som har lämnat denna kommentaren behöver inte göra dig besväret att gå in här igen för du äcklar mig så jävla mycket. Ni andra vettiga människor som läser min blogg för gärna maila denna människa om eventuella reflektioner kring detta.
Jag tänkte göra ett inlägg om vårt bröllop vi hade i Lördags men blir inte super sugen på att lägga upp något om mitt liv till okända människor just nu!

Kommentarer
Postat av: Lisa Engblom

2012-06-19 @ 07:53:05
Postat av: Lisa

Vilka jävla pucken det finns cicci!

Usch och fy. Kram lisa

2012-06-19 @ 07:53:52
Postat av: Tesen

Heeelt sjuuuukt ju! Vilket pucko!

2012-06-19 @ 09:37:22
Postat av: Malin

Sjuka människa som inte har något vettigare för sig! Skit i det och skriv på! :) jag vill gärna se fler bilder från ert bröllop! :) din klänning var verkligen jättevacker!! Kram Malin

2012-06-19 @ 12:09:27
Postat av: Karin

Han har ju uppenbarligen bara sig själv att jämföra med.. Hoppas han är både impotent och steril för jag tycker då inte att han förtjänar egna barn..

Stor kram till dig!

Postat av: Anonym

Hej!

Man kommer alltid stöta på puckon, i verkliga livet, på bloggen det viktiga är att man låter det rinna av utan att ta åt sig! Men när någon skriver illa om barn blir man så förbannad! Skulle gärna läsa och se bilder från bröllopet! Fastnade här och på instagram när jag skulle se vem du var som läser min blogg!

Kram fia

2012-06-21 @ 11:46:04
URL: http://fiamedbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback