Damm av, pusta upp!

Oki, skärpning på mig! Nu ska jag ta tag i bloggandet igen!!!

Nu är köksrenoveringen ungefär klar, det där sista finliret är fortfarande kvar + målande av typ tre luckor. Varför spara tre ynkliga luckor för att måla separat? Det är en fråga jag ställt mig själv många gånger men det kändes uppenbarligen som ett logiskt beslut någon gång under renoveringens gång.
Det har även byts fönster i vår lägenhet under förra veckan och idag så den är fortfarande helt upp och ner men nu är det på väg åt rätt håll. ÄNTLIGEN!! Kanske att ni trogna bloggläsare får en liten inblick i vår lägenhet när jag tycker den är fin nog för allmän skådan. Ni kan räkna med att detta kommer ta någon stans mellan 1 månad och 10 år, skulle jag tro.

Annars har jag och Pysen varit i Kalmar och firat påsk och sytt på klänning. Okej, Pysen har inte sytt ett smack  (Pjuh!) och jag har sytt yttepytte lite men min mamma har sytt med flinka fingrar så vi kom riktigt långt. Vi måste hem en gång till i Maj och sen gör vi det sista i Halmstad sen är världens finaste klänning klar. Oj vad jag längtar till den dagen då jag ska få använda den.

Oki, detta blev ju ett urtråkigt inlägg och nu sitter Joel här bredvid och stressar mig så det blir inte bättre än så här. men hey, bättre ett tråkigt inlägg än inget alls... Eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback