Back on track för en timma eller två.

I Lördags vad jag och Joel i Gbg med syrran och henne gubbe. Det var ett snabbt stopp på IKEA och sen shopping inne i stan. Jag hittade en vansinnigt fin kjol så nu får det gärna bli sommar, eller i alla fall vår!
Sedan gick vi och åt på en restaurang där det var äcklig mat och dålig service för att sedan bege oss mot kvällens event.

Syrran och hennes kille har flyttat sina sparpengar till SBAB och fick då 4 biljetter till Petter och Lasse Berghagen. Förväntingarna var låga som de lågaste klackskor men jävlar vad bra det var. De hade lyckats att få ihop det riktigt bra med sköna mellansnack där de verkligen bjöd på sig själva!!

Lasse Berghagen: " På 70-talet var jag den enda som låg på Lill-Babs och Svensktoppen samtidigt!"

Ja, ni förstår. Ungefär den stämningen var det under 1½ timma!

Efter konserten var vi riktigt i gasen och både jag och syrran var riktigt sugna. Sugna på att ta på oss dansmackorna och klubba samtigt som det sög i vintarmen efter meeeeer fest, mer fest, mer viiiin!!!!

Detta är en väldigt sällsynt känsla nu för tiden och den dog fett jävla snabbt efter ca. 15 minuter i en bil hem mot H.stad igen!

Och så var det med det!


Petter och Big L Berghagen någonstans där framme.

Och för er som undrar varför vi stod så långt bak så var det för vi tänkte att alla gamlingar med dålig syn behövde stå långt fram (de som kom "springandes" med händera för öronen i panik mot utgången när Petter brassade på ordentligt under Såklart!)... och så ligger baren precis till vänster ur bild!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback