Blogg is in the air!

Nu är det fasansfullt dålig uppdatering på min blogg, men det finns helt enkelt ingen tid till detta nu.
Jag och Joel jobbar ca. 16 timmar per dag och resten av tiden går till att sova. Imorgon börjar Joels lillebror att jobba hos oss vilket känns så jävla skönt då vi kan ge han lite ansvar. Men det är sjukt kul att jobba med alla våra tonåringar, roliga människor har vi på jobbet =)

Midsommar firades såklart på hagön. Min familj o faster och familj camapde där under helgen så det blev lite midsommar firande iaf  , tackar för det.

Vi passade på att fira min examen med skumpa och presenter så nu är mitt smyckeskrin lite fetare än vad det var innan! Kämdes extra bra då jag fick VG på mitt examensarbete, det var värt all möda och slit.

Nu ska jag ut och sätta mig på ballen och sola innan jag ska byta av Joel på jobbet vid 15... Åh, vad det hade varit skönt att få vara ledig en hel dag!!!!

Puss o kram, ät en gam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback