World class sucks!!!

Är så trött på World class nu så jag kräks. Jag gjorde det stora stora misstaget att bli medlem där när jag flyttade till Gbg. Det är för det första vansinigt dyrt och absolut inte värt pengarna. När jag sedan skulle flytta där ifrån till Halmstad så läste jag genom kontraktet för att se om jag kunse säga upp mitt medlemsskap. Där stod det att vid händelser som du inte kunnat förutse vid anskaffandet av medlemsskapet kan du säga upp det. Jag antog att en flytt var en sådan sak och gick dit för att säga upp det innan vi flyttade. Fick prata med typ ägaren eller något shit som menade att det inte var en giltig anledning. Varför? Jo, jag kan ju faktiskt åka dit och träna även fast jag inte bor kvar i stan!

"Så du menar att jag ska åka 30 mil för att träna i en timma?"
 "Ja, det är ju fullt möjligt"
"Du menar alltså att jag ska resa i ca. 4 timmar och betala 400 spänn för att träna i en timma?"
"Ja, men jag vill verkligen hjälpa dig med detta. Men... vi kan inte säga upp ditt medlemsskap"

Vilket jävla skämt! Han menade att man i princip måste vara döende i någon sjukdom för att få säga upp medlemskapet. JÄVLA UTSUGARE!!!!!!!!!

Efter att ha bitit i det sura äpplet och betalat de där 500 spännen i månaden i snart ett halvår utan att ha varit där skulle jag idag ringa för att säga upp skiten då det går ut i september (äntligen).
"Hej, mitt namn är Cecilia och jag vill säga upp mitt medlemskap"
"Jaha, det var ju tråkigt att höra"
"Jo, men jag har flyttat till en annan stad och jag åker inte 30 mil för att träna som din chef föreslog att jag skulle göra"
"Okey, då får du komma hit och skriva på papper"
"Ehhhh, ja, fast som jag sa så bor jag inte i stan längre, finns det någon möjlighet att skicka papprena istället?"
"Nej, vi gör inte det för de kan komma bort och så där så vi vill att du ska komma hit"
"?????"

Vad fan skulle jag gjort om jag flyttat till Jokkmokk eller något? Tagit semester för att åka och säga upp mitt kontrakt på ett gym i Göteborg??? Vilket jävla skämt. Eller kanske ta semster för att åka och träna, det är ju ändå fullt möjligt!

Jag hoppas att någon Googlar på world class innan de skaffar medlemskap där och läser detta. De är så jävla griniga på det där stället och visar inget intresse av att samarbeta även fast de säger det. Fy fan säger jag bara.

Som tur är så ska jag till GBG på festival i Augusti så då måste jag OFFRA den lilla lediga tid jag har denna somaren på att gå till det där jävla gymmet för att skriva på papper!


Kommentarer
Postat av: Moa

Men vilken projekt, ursh o fy för dom !

Förmodligen att man åker från Halmstad till Göteborg för en timmes träning, vilket skämt !

Jag har bokat biljett till Båstad nu, det blir nog lite ont om tid, men har du tid o lust så kan vi kanske ta en snabb dejt i Halmstad på fredag i typ 40 min - Bättre än inget !

Jag ringer ikväll ! PUSSPUSS min stjärna !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback