Förbövelen!!

Faan vad saker och ting ska vara svårt då!
Jag är inte den som byter kläder 100 gånger innan man ska ha vin-dricka-kväll! Men idag har det varit många vänder i garderoben.. Enbart för att jag har fått två jävla stubbar till fötter!!! Massa knotor o bucklor över allt. Blir så förbaskat trött på dessa skitfötter, att man inte kan reklamera delar av kroppen, typiskt!

Kära Gode Gud! Nu i påsktider då vi alla tänker på Jesus död, eller födelsedag, möjligtvis uppståendelse önskar jag mig ett par nya fötter. Jag har nämligen luite trottsigt köpt värdens snyggaste dyraste boots som jag inte kan använda pga. alla förbaskade knölar över allt!!! Amen!

image414

De förbaskade fötterna!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback